Skip to content

معرفی

و مأموریت

شرکت نوین ماد طب آبیدر افتخار دارد که با تلاش خستگی ناپذیر پرسنل خود در سال های اخیر با تحولی چشمگیر،چهره جدیدی در تجهیزات پزشکی کشور ارائه و همچنان با تکیه بر بنیه علمی،میراث گرانبها پیشینیان و اراده استوار پرسنل،کوشش نماید در حوزه کاری خویش طلایه دار این حوزه پیچیده باشد. سرمایه های انسانی ما از نوین ماد طب شرکتی توانمند ساخته‌اند که با تولید و به کارگیری ایده های نوین در کنار حفظ فضای صمیمی میان اعضای خانواده خود به اقتدار در صنعت خدمات پس از فروش می‌اندیشند. همکاران نوین ماد طب همواره آماده‌اند تا با آغوشی باز و صمیمیت پذیرای دستانی باشند،که شرکت نوین ماد طب آنها را به همکاری فرا می‌خواند.
امروزه،فعالیت های اقتصادی جهان را ترکیبی از سازمان های بزرگ،متوسط و کوچک انجام می دهند.همه این سازمان ها در محیطی به شدت رقابتی به دنبال پیروزی در برابر رقبا و ارضای نیاز مشتریان خود،به عنوان عامل اصلی بقای کسب و کار هستند.در این جهان که شاهد تغیر تحولات شگرف در زمینه های مختلف هستیم،محیط با تغیرات بسیاری مواجه شده است و رقابت شدت زیادی پیدا کرده است.سیستم های سازمانی در راستای کسب موفقیت در میدان رقابت باید با بازنگری در بخش های کسب و کار،حرکت به سمت نیاز مشتریان،هدف گذاری صحیحی برای آفرینش “اطمینان و آرامش برای مشتریان ” داشته باشند
امیدواریم با بهرمندی از سرمایه ارزشمند انسانی و توان ،تخصص و عزم ایجاد شده در سطوح مختلف برنامه ریزی و اجرایی شرکت نوین ماد طب ،شاهد شکل گیری معتبر ترین شرکت تولید تجهیزات پزشکی در کشور ،در قواره استاندارد های بین المللی باشیم.

حسنت به ملاحت جهان گرفت، آری به اتفاق جهان می توان گرفت

اهداف

در راستای تحقق مدیریت موثق و موفق برای دستیابی به اهداف شرکت نوین ماد طب اعم از محصول با بالا ترین کیفیت و پشتیبانی و رضایتمندی مشتریانمان نیازمند تبیین و تعریف اهداف به صورت دقیق و معین هستیم. ما همواره در مسیر حرکت خود به سمت اهدافمان از فاکتور های بازرسی سختگیرانه ایی برای سنجش میزان پیشرفت خود در برهه های زمانی متفاوت بهره میگیریم تا از حرکت صحیح خود اطمینان حاصل کنیم.
دسته ایی از فاکتور های که در واحد های مختلف مجموعه تعریف شده است شامل رضایتمندی مشتری، طول عمر ارزش برای مشتری، ارزش کل بهره وری، افزایش کیفیت تشخیصی محصول، رضایتمندی کارمندان، حاشیه سود و … می باشد.
یکی از اهداف اصلی شرکت استفاده از رویدادها و روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بوم شناسی، محیطی، سیاسی، قانونی، دولتی، فن آوری و رقابتی در راستا ایجاد بستری بهتر برای رشد و پیشرفت مجموعه در حفظ حاشیه سود در کنار رضایتمندی روز افزون مشتریان مان است
بمنظور دستیابی به اهداف مجموعه ما تفکر راهبردی را در کلیه بخش های شرکت از طریق برنامه ریزی تاکتیک ها، پروژه ها و فعالیت ها نهادینه نموده ایم. یکی دیگر از بخش های مهم مدل رهبری سازمان نقش هدایت در سازمان است. برای این منظور ما هدایت گروه ها و پیگیری فرآیندهای سازمان را از طریق پایش و ارزیابی فعالیت ها در سازمان دنبال می نماییم.
انتظار می رود با توجه به برنامه ریزی راهبرد ها و پیگیری های مدوام و استقرار نظام مدیریتی کار آمد در کنار بهره گیری از دانش روز دنیا و کارکنان مجرب و متعهد طولی نکشد که شرکت نوین ماد طب آبیدر به اهداف والای خود در اینده نه چندان دور برسد.

چشم اندازها

شرکت نوین ماد طب آبیدر چشم انداز خود را به عنوان مجموعه‌ایی پیشرو در عرصه تولید محصولات آزمایشگاهی در خاورمیانه و در آینده نزدیک قاره کهن و چه بسا جهان ترسیم نموده است.مجموعه ما همواره در تلاش است که در تمام زمینه ها مورد اعتماد مشتری قرار گرفته و بهترین و به روز ترین خدمات پشتیبانی را ارئه دهد و با تکیه بر نیرو جوان و کار آفرین و به کار گیری دانش های روز جهان محصولات خود را به استاندارد های جهانی برساند.
به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت محصول و ارتقا پشتیبانی و حمایت از مشتری شرکت نوین ماد طب متعهد شده است که دانش و مسولیت کارکنان خود را با توجه به نیاز مشتریان و ارزش‌های شرکت ارتقا دهد و با به کار گیری نیرو جوان و متخصص توانسته به این مهم دست پیدا کند.

– حضور فعال و پویا در بازار های خارجی و داخلی به منظور افزایش روز افزون سهم بازار و معرفی محصول

-افزایش کیفیت محصول با استفاده از نیرو جوان متخصص و دانش های نوین در حد برند های بین المللی

-رشد مهارت کشف استعداد به کارگیری تخصص و ارتقا دانش کارکنان به عنوان رکن اصلی و گرانبها شرکت

-توسعه و ارتقا ابزار آلات شرکت با استفاده از هوش ایرانی در جهت افزایش دقت تشخیص محصول

-ارتباط مستمر با مشتریان و ارائه خدمات پشتیبانی در جهت افزایش رضایت مندی

-بهبود مستمر فرایندها ی سازمان با بهره گیری از دانش و توانمندی کارکنان

سایر همکاران

شرکت پتروشیمی جم‌پیلن

شرکت پترو پویان باربد با هدف تولید و تامین انواع محصولات پلیمری و شیمیایی و همچنین صادرات این محصولات به صورت تخصصی اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت با داشتن نیرو های مجرب و کارآزموده یکی از شرکت های تخصصی در زمینه تامین محصولات شیمیایی و پلیمری می باشد که تیم آن متشکل از دانش آموختگان برجسته بهترین دانشگاه های کشور و باتجربه می باشند.‌
یکی از اصول اساسی تاسیس این شرکت تمرکز در حوزه ی اجرایی و بازرگانی بین المللی و ایجاد ارتباط هدفمند و پویا در جهت مدیریت بازارهای هدف و همچنین شناخت نیاز مشتری و تامین اقلام موردنیاز با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت می باشد.

شرکت پترو پویان باربد

 شرکت پتروشیمی جم‌پیلن(JPPC)  در سال 1383 در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه تأسیس گردید. این شرکت تولیدکننده انواع گریدهای پلی پروپیلن با نام تجاری”JAMPILEN” با تکیه بر فن آوری منحصر به فرد Spheripol با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در سال می باشد. این شرکت قادر به تولید بیش از120 نوع از گریدهای پلی پروپیلن شامل هموپلیمر، کوپلیمر تصادفی، کوپلیمر ضربه پذیر(هتروفاز) و ترپلیمر با هدف پوشش تمامی کاربردهای پلی پروپیلن در بازار ایران و جهان است.